Haur Hezkuntzan, haurra da bere ikaskuntzaren benetako protagonista, eta, hala, garapen integralari laguntzen dio dimentsio guztietan. Etapa honetan ikastetxea oso hurbil dagoenez, haurrek argi dituzte beren erreferentziak. “Pertsona” modu globalean lantzen da, balioak erakutsiz, partekatuz, izatez, hunkituz eta, aldi berean, lankidetzan ikasiz.

  • WU WEI PROIEKTUA

    Proiektu honen bidez, presentzia (hemen eta orain), kontzientzia eta emozioak lantzen ditugu. Ikasle bakoitza bere bihotzarekin konektatuta egotea. Horretarako, eguneroko errutinak egiten ditugu lasaitasunera itzultzeko, horretarako espazioak ditugu, baita astean behin ere Barnetasuna lantzeko saioak (lasaitasun txokoa).
     

  • JADOWORLD

    JADOWORLD proiektuaren komunikazio-hizkuntza ingelesa da eta Music eta English arloak integratzen ditu. Atzerriko hizkuntzaren gaitasun linguistikoa garatzeko, batez ere ahoz, metodologia aktiboen bidez, hala nola elkarlana, pentsamenduaren errutinak eta askotariko adimenak.

    JADOWORLDrekin, komunikazio-gaitasuna, gaitasun artistikoa eta mugimendu-gaitasuna lantzen ditugu, eta, horrez gain, zeharkako batzuk ere lantzen ditugu, hala nola ikasten ikastea, pentsatzen ikastea, elkarrekin bizitzeko gaitasuna…, musika- eta hizkuntza-edukien bidez, modu ludiko eta erakargarrian, eta emaitzarik ikusgarrienetako bat gure ikasleen motibazioa da.

  • PROIEKTUAK

    “Proiektu bat erronka bat da”

    Proiektuka lan egitea metodologia aktiboa da, ikaskuntza esanguratsuak sortzen dituena, haurren interesetatik abiatuta, taldean lan eginez (lankidetza) eta pentsamendu-errutinetatik abiatuta, familiak inplikatuz.
     

  • ROBOTIKA ETA PROGRAMAZIOA

    Robotikak eta programazioak arazoak ikertzeko eta konpontzeko, antolatzeko eta sortzeko trebetasunak bultzatzen dituzte.

    Ikasteko beste baliabide bat da eta robotikarekiko eta zientziarekiko jakin-mina pizten du.