• IKASKUNTZA KOOPERATIBOA

    Ikaskuntza kooperatiboa taldeko lanean oinarritzen den metodologia bat da. Haren helburua da ezagutza eraikitzea eta eskumen eta gaitasun sozialak eskuratzea. Eredu horren pean, taldearen arrakasta posiblea da soilik kide bakoitzaren baliozko ekarpenari esker. Horrenbestez, guztiek jarri behar dituzte euren ezagutzak eta lana. Lan egiteko modu horrek ezaugarri hauek izan behar ditu beti:

    • Ikasgela talde txiki misto eta heterogeneoetan antolatzea, zeinetan ikasleek elkarrekin eta modu koordinatuan lan egingo baitute.
    • Parte-hartzaileen helburuek estuki lotuta egon behar dute. Hala, haietako bakoitzak bere helburuak lortzeko, gainerako kideek ere beren helburuak lortu behar dituzte.
    • Elkarreraginen sistema bat izango da, talde bakoitzeko kideen arteko elkarrekiko eragina antolatu eta eragiten duena.
       
  • ROBOTIKA

    Robot hezigarriak eraikitzea jarduera oso motibagarria da Bigarren Hezkuntzako ikasleentzat. Gainera, ikasteko modu erakargarri eta berritzailea ere bada, zientzia eta teknologiako ezagutza teoriko guztiak praktikan jarriz. Ikasgelan robotika sartzea tresna pedagogiko handia da ikasleen motibazioari, oinarrizko gaitasunen garapenari eta oro har ezagutza teknologikoak eta zientifikoak eskuratzeari begira.